Fotosintezės tyrimas
Roma nusprendė patyrinėti fotosintezės procesą. Tam ji surinko paveiksle pavaizduotą prietaisą: į stiklinį indą įdėjo vandens augalo elodėjos šakelių, įpylė šulinio vandens. Indą užkimšo kamščiu, į šį įstatė lenktą ploną vamzdelį. Į vamzdelio linkį įpylė truputį vandens ir jo lygį pažymėjo raidėmis A ir B. Prietaisą padėjo greta ryškiai šviečiančios lempos ir kelias dienas stebėjo, kas vyksta.

6 lygio užduotis
Ugdomi gebėjimai (pagal PISA 2015)
(6G) Geba plėtoti argumentus kritiškai vertindami paaiškinimus, modelius, duomenų interpretacijas ir pateiktus eksperimentus asmeniniame, regioniniame ir pasauliniame kontekstuose.
Ugdomų gebėjimų lygmenys nustatyti remiantis PISA rekomendacijomis.
Daugiau apie tai: www.egzaminai.lt/126/ ir www.oecd.org/pisa/
5 lygio užduotis
Ugdomi gebėjimai (pagal PISA 2015)
(5G) Geba plėtoti argumentus kritiškai vertindami paaiškinimus, modelius, duomenų interpretacijas ir pateiktus eksperimentus kai kuriuose asmeniniuose, regioniniuose ir pasauliniuose kontekstuose.
Ugdomų gebėjimų lygmenys nustatyti remiantis PISA rekomendacijomis.
Daugiau apie tai: www.egzaminai.lt/126/ ir www.oecd.org/pisa/
6 lygio užduotis
Ugdomi gebėjimai (pagal PISA 2015)
(6G) Geba susieti sudėtingus informacijos šaltinius įvairiuose kontekstuose ir remdamiesi šių šaltinių teikiamais įrodymais nuosekliai paaiškinti priežastinius ryšius.
Ugdomų gebėjimų lygmenys nustatyti remiantis PISA rekomendacijomis.
Daugiau apie tai: www.egzaminai.lt/126/ ir www.oecd.org/pisa/
6 lygio užduotis
Ugdomi gebėjimai (pagal PISA 2015)
(6G) Geba plėtoti argumentus kritiškai vertindami paaiškinimus, modelius, duomenų interpretacijas ir pateiktus eksperimentus asmeniniame, regioniniame ir pasauliniame kontekstuose.
Ugdomų gebėjimų lygmenys nustatyti remiantis PISA rekomendacijomis.
Daugiau apie tai: www.egzaminai.lt/126/ ir www.oecd.org/pisa/